Microsoft Xbox 360 Pro Console, 60 GB & HDMI-Connection 60GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox 360 Pro Console, 60 GB & HDMI-Connection 60GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Rudinio 15-03-2010

Het is een zeer goede console met zeker genoeg mogelijkheden en genoeg spellen voor iedereen om aan zijn trekken te komen.

maarde factoren beeld/geluid zijn heel afhankelijk wat voor een tv je hebt en wat voor een aansluiting. dit zelfde geld bij elke andere console.

mijn advies is als je de mogelijkheid er toe hebt koop een hdmi kabel sluit hem aan,(is niet eens perse nodig om de xbox kabel te halen) en er gaat een wereld voor je open. dan is het beeld gewoon strak en ziet het er beter uit dan via de scart kabel.

verder moet je voor online gamen betalen je kunt via internet codes kopen voor 35 euro dit is pak hem beet 3 euro de maand, en voor mij persoonlijk is dat niet eens zo erg. eenmalige uitgave en je hebt een heel jaar plezier.

Tim8624 25-02-2010
Om nog maar een extra mening te geven over de 360vs ps3.

Ik heb eerst een Ps3 gekocht maar hem uiteindelijk na 1.5 week omgeruild voor een 360.

Redenen:
-de 360 is beduidend goedkoper, zelfs de elite versie. Dit scheelt ongeveer 100 euro.
-Online gameplay is uitgebreider, vooral met vrienden en dergelijke online spelen en communiceren.
Jaarlijks lidmaatschap xboxlive kost geen 60 maar 35 euro op tal van sites op internet die perfect werken.
-De controller licht beduidend beter in de hand (dit blijft uiteraard persoonlijk)
-Graphisch zijn er spellen mooier op de 360 en zijn er ook spellen mooier op de ps3. De verschillen zijn echter dermate klein dat dit je keuze niet moet beinvloeden.
-360 werkt uitstekend als mediacenter. Speelt nagenoeg alle videobestanden af en streaming via computer werkt uitstekend.
-Het kopieren van spellen naarde harde schijf maakt het laden van een spel erg snel (zeker in vergelijking met ps3).
-Dat de 360 snel kapot gaat is in het verleden inderdaad zo geweest. Huidige versies zijn aangepast (waaronder ring of dead etc). + microsoft geeft 2 jaar garantie.
-Meer mensen hebben 360 waardoor online gaming met vrienden leuker is (check dit in je eigen vriendenkring)
-Accesoires zijn goedkoper. Op internet 360 controller 35E, ps3 controller 60E.
-Overigens ik zie dat sommige de geluidskwaliteit als matig beoordelen. Dit lijkt me klinklare onzin. De 360 ondersteund namelijk gewoon 5.1 signaal.. De rest ligt aan je audioset/tv...

Nadelen 360:
-geen bluray, echter hij ondersteund wel hd films die je zelf kunt downloaden of kan aanschaffen via ZUNE (xbox service). Dus blurayschijfjes heb je eigenlijk niet nodig in mijn optiek.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Abel 11-02-2010
Mogelijkheden:
ik heb nog geen kabel aangesloten of een adapter gekocht omdat mij dat te duur is. 9/10de van de mogelijkheden van de xbox zijn online, dus moet je wel internet erop zetten.
De xbox is ook fantastisch in andere mogelijkheden, er zit een mediaspeler op en je kan films afspelen. Ik heb ook heel veel zin in Project Natal.

Beeldkwaliteit:
Mijn scherm is slecht dus ik heb geen ervaring.

Geluidskwaliteit:
op mijn slechte cd-speler is het geluid mooi

Vormgeving:
past in elk huis en is lekker strak.
genoeg faceplates in de aanbod om te veranderen(:

Rudie73 17-01-2010

Heb mijn console nu 4 keer moeten opsturen en dat is triest voor hardware.
Dus degelijk is hij niet. Kan mij ook niet voorstellen dat dit apparaat een 10 voor degelijkheid krijgt bij de beoordeling op kieskeurig.
Verder moet ik betalen voor online gamen ook jammer.
Heb ook een Wii en een PS3 en in eerste instantie was er veel meer voor de 360 qua games maar dat is in 2009 erg achteruit gegaan en heb ik mijn 360 bijna niet maar aangehad. en de exclusieve games voor de 360 zijn 9 van de 10 keer ook op de PC te spelen.

C.Jonker 09-01-2010

De Xbox 360 is gewoon een goede console me veel leuke games, de onzin die hier allemaal staat is gewoon onzin!! Heb beide consoles gehad en mijn mening is dat ik de 360 een stabielere online netwerk heeft dan de ps3, maar dat moet ook wel want je betaald ten slotte ook voor deze dienst, verder ben ik van mening dat de controller fijner in de hand ligt, het neemt niet weg dat de ps3 ook een goede console is, maar zeg niet dat de 360 waardeloos is. Ik ben dan van mening dat je niet objectief bent! Dus voor dit geld heb je een goede console waar je veel plezier aan zult beleven, en ja mijn voorkeur gaat uit naar de 360.

Maxx__ 18-07-2009

Ik heb mijn xbox 360 vandaag gekocht en hij is zelfs stukken beter dan ik zelf had verwacht .Ik was eerst nog aan het twijfelen ofdat ik geen ps3 zou kopen maar die kost al meteen 400 euro en je hebt ook een HD tv nodig terwijl dat dat bij deze xbox 360 niet noodzakelijk is om die zelfde kwaliteit te hebben als een ps3 op een HD tv . Dus heb ik maar besloten om deze te nemen en hij is egt super !! De beeldkwaliteit is echt super voor op een gewone tv .Besluit : Ik vind dit echt een aanrader (ik vind hem persoonlijk beter dan een ps3 ) . Een dikke 10

henkerd 29-03-2009
ik had ook eerst een ps3, maar nadat mijn vrienden zeiden dat ik een xbox moest kopen had ik dat toch maar gedaan, ik vond het wel een lawaai aan het begin maar nu kan je het op je harde schijf zetten en hoor je amper iets :) ook zijn de spellen veel leuker op de xbox, he tis ook veel gezelliger dan op de ps3, met ze alle in een party etc.. het is nog goedkoper dan de ps3 ook.

Bobslee 07-02-2009
Hallo iedereen
Iedereen die op dit moment aan het twijfelen is tussen een xb360 en een ps3 beveel ik eigenlijk aan om toch de ps3 te kopen de mogelijkheden zijn wel leuk enzo en er zijn ook zeker leuke spellen op de marktmaar na driekwart jaar begon mijn console te haperen en vast te lopen en een maand later krijg ik een foutmelding. Dit zelfde gebeurde ook bij mijn vriend dus nog geen jaar na aankoop moet hij al terug voor reparaties. (het probleem van de krassen op de discs heb ik echter geen last van ). Ook heb ik gezien dat de ps3 grafisch hoger scoort.
Kortom als je net dat beetje meer geld uitgeeft profiteer je wel van zorgeloos gamen op hoge kwaliteit. (niet de xbox360 dus).

xboxman 17-12-2008
echt een pracht ding!
wat een gezeur man over die herrie valt echt mee.
wie gaat er nou op de xbox spelen zonder geluid aan (alleen dan hoor je het)
mooie graphics - xbox live gold is echt geweldig vooral met de nieuwe interface ook wel NXE genoemd.
het is gewoon gelijk aan de ps3 behalve de bluray dan9 die je niet nodig heb want je kan films op je harde schrijf zetten met full hd kwaliteit ook wel 1080i/p genoemd hier.

robertned 09-10-2008
heb na lang twijfelen tussen een ps3 en een xbox360 toch gekozen voor de xbox belangrijskte was voor mij de aansluitng op het computerbeeldscherm en het prijsverschil was mooi meegenomen ik heb 2 spellen fifa 2009 en brothers in arm's hell's highway 2 geweldige spellen en hele mooie graphics op mijn acer lcd monitor kon ik dankzij een vga kabel aansluiten. De grote nadelen vind ik dat hij best veel herrie maakt maar goed dan zet ik me volume wel wat harder de ps3 maakt ongetwijfeld minder geluid maar ja daar betaal je ook voor verder vind ik het raar dat je voor xbox live moet betalen en dat de accesoires zo erg duur zijn verder een prima console